Jak vzniká ZISK. Manažerský román o tom, že moderní technologie samy úspěch nezaručí

Autor: 
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak

Obálka knihy Jak vzniká ziskTvůrce jednoho z nejprogresivnějších manažerských přístupů dneška (teorie omezení) a uznávaná světová autorita ve zvyšování výkonnosti firem, jehož knih se už prodalo více než 5 milionů kusů, ukazuje ve svém novém románovém bestselleru na životě softwarové firmy, proč pro očekávané zlepšení výsledků nestačí zavedení nových technologií. Můžete sledovat, jak Scott Duncan a Lenny Abrahms se svým týmem řeší vzniklé obtíže a krizové situace poté, co zjistili, že se jejich doposud prosperující firma dostala na okraj propasti. Nyní musejí vše dělat radikálně jinak. Vyjde firma díky tvořivému myšlení svých šéfů z tohoto kola konkurenčního boje větší, silnější a bohatší než kdykoliv předtím?

 

 

Další informace najdete na http://www.grada.cz/katalog/kniha/jak-vznika-zisk/

Bibliografické informace

 

Vydání: 
1. vyd.
Místo vydaní: 
Praha
Vydavatel: 
Grada Publishing
Rok: 
2004
Počet stran: 
244
ISBN: 
80-247-0954-6